Trio Isännöinti Oy on Turun seudulla toimiva moderni 2020-luvun isännöintitoimisto. Yrityksen toiminnan kulmakivinä toimivat monipuoliset palvelut, läpinäkyvä työskentelytapa ja ammattitaitoinen henkilökunta.
Yksi Trio Isännöinnin toiminnan peruspilareista on vahva digitaalisuus. Trio Isännöinnillä panostetaan digitaalisten palveluiden tarjoamiseen ja asiakkaiden laadukkaaseen palvelemiseen. Kun yritys etsi itselleen modernia ja isännöinnin digitaalista arkea tukevaa isännöintijärjestelmää, kävi nopeasti selväksi, että paras järjestelmävaihtoehdoista on Hausvise.
– Hausvisen tarjoama kokonaisuus ja nykyaikaiset asukaspalvelut tekivät järjestelmän valinnasta helppoa, kertoo Trio Isännöinnin talouspäällikkö Paula Tiinus.
– Hausvise on looginen ja helppokäyttöinen järjestelmä, jonka käyttöön on helppo päästä kiinni. Dokumentit ja tiedot ovat yhdessä paikassa, josta ne päivittyvät muutoksia tehdessä automaattisesti joka paikkaan. Näin vältytään kahteen tai useampaan kertaan tehtävältä työltä, kertoo Trio Isännöinnin toimitusjohtaja Henri Kauhala.
Arjen työssä Hausvise toimii työvaiheiden automatisoijana ja työn helpottajana.
– Kirjanpitäjän roolista katsottuna Hausvise helpottaa merkittävästi arjen työtä toimien automatisoinnilla. Hausvisen ansiosta minun tarvitsee itse keskittyä vain asiantuntijaosaamista vaativiin häiriötilanteisiin ja poikkeuksiin, samalla kun Hausvise hoitaa ison osan toimista automaattisesti, Tiinus kehuu.
Järjestelmän nykyaikaiset asukaspalvelut tarjoavat taloyhtiön asukkaille, osakkaille ja hallitukselle henkilökohtaisen näkymän taloyhtiöön ja omaan asumiseen liittyviin asioihin. Helppokäyttöisen asukasportaalin kautta hoituvat helposti niin viestintä, sähköiset varaukset kuin huoltopyynnötkin.
– Hausvisessa osakkaat voivat esimerkiksi itse valita, haluavatko he vastaanottaa lähetettävät kokouskutsut sähköisesti suoraan Hausvisen sähköiseen asukasportaaliin vai toimitetaanko ne perinteiseen tapaan postitse, kertoo Trio Isännöinnin palvelu- ja markkinointivastaava Annika Virkkala.
Annika Virkkalan mukaan Hausvise tuo helppoutta ja huolettomuutta niin isännöntitoimiston kuin asukkaidenkin arkeen.
Trio Isännöinnillä on vahva tahto kehittää omaa palveluaan. Isännöintijärjestelmän valinnassa oli tärkeää, että valittu järjestelmä olisi modernit palvelut mahdollistava kokonaisjärjestelmä, joka pysyy ajan hermolla isännöintialan kehityksessä ja muutoksessa.
– Hausvisea kehitetään jatkuvasti. Tämä on meille tärkeää, sillä myös meidän yrityksessämme pyritään koko ajan kehittämään palvelua ja asiakaskokemusta entistäkin paremmaksi. On hienoa, että Hausvisen käyttäjien palautetta kuunnellaan ja järjestelmää kehitetään yhdessä heidän kanssaan. Hausvisen kanssa voimme luottaa siihen, että järjestelmä vastaa alan tarpeisiin myös tulevaisuudessa, kertoo Kauhala.
Järjestelmän käyttöönotto ja yhteistyö Visma Real Estaten kanssa on sujunut kolmikon mukaan hienosti.
– Käyttöönottoprojekti ja yhteistyö on sujunut mainiosti. Aikataulussa on pysytty hyvin ja olemme myös aina saaneet ongelmatilanteissa vastauksia ja apua. Suosittelemme ehdottomasti Visma Real Estatea kumppaniksi, sanovat Virkkala ja Kauhala.
– Voin käsi sydämellä sanoa, että Hausvise todellakin on modernein ja kokonaisvaltaisin markkinoilla oleva isännöintijärjestelmä, Tiinus päättää.