Skip to content

VS-Isännöintitalo

hausvise-referenssi-v-s-isannointi

”Hausvise on modernein isännöinnin järjestelmistä.”

V-S Isännöintitalo Oy lähti etsimään isännöinnin järjestelmää, joka tukisi paremmin asiakasystävällistä isännöinnin liiketoimintaa. Vaihtoehtojen kartoituksen jälkeen yrityksen henkilöstö kokeili useiden ohjelmistotoimittajien demoja.

– Teimme perusteellisen kartoituksen erilaisista ohjelmistoista ja arvioimme eri toimijoita. Hausvise on ehdottomasti modernein laajassa vertailussamme olleista työkaluista. Investoinnin näkökulmasta ratkaisun tulee olla sellainen, joka kestää tulevaisuudessakin. Hyödynnämme paljon rajapintoja, kuten sähköistä osakerekisteriä. Ohjelmiston täytyy luonnollisesti tukea digitaalista liiketoimintaa, V-S Isännöintitalon asiakkuuspäällikkö Pete Torkkola kertoo valintaperusteista.

Hausvisen asukasportaali mahdollistaa keskitetyn viestinnän

Hausvise avaa henkilökohtaisen näkymän jokaiselle asukkaalle ja osakkaalle taloyhtiöön ja omaan asumiseen liittyvien tietojen tarkasteluun. Esimerkiksi yhtiökokouksessa käsiteltävät dokumentit ja taloyhtiön talouden seuraaminen löytyvät helposti asukasportaalista.

– Meillä oli ennen oma järjestelmä taloyhtiön osakkaita ja hallitusta varten, mikä aiheutti meille paljon manuaalista työtä. Nyt pystymme jakamaan tietoa automaattisesti oikeille ihmisille. Hausvisen asukasportaali on mielestäni yksi järjestelmän parhaimmista puolistaTorkkola kiittelee asukasportaalia.

Järjestelmästä löytyvät mm. kokouskutsujen vastaanottaminen ja sähköinen asiointi, kuten dokumenttien sähköinen allekirjoittaminen ja laskutus. Myös omaa kulutusta voi seurata asukasportaalissa mm. etäluettavien vesimittaritietojen avulla.

– Meille asukkaiden kuunteleminen on erityisen tärkeää. Hausvisesta huomaa helposti, että sitä on kehitetty isännöinnin ammattilaisten palautteen perusteella toimimaan keskitettynä järjestelmänä isännöitsijän ja asukkaan välilläTorkkola jatkaa.

Asiakaspalvelu auttaa

Kun Hausvise otetaan käyttöön, asiakkaalle järjestetään perusteellinen käyttöönotto. Tukea ja apua saa myös myöhemmin palvelevan asiakastuen piiristä.

– Todella hienoa, että palautetta ja kysymyksiä voi laittaa tuelle helposti. Käyttöliittymä on looginen ja suhteellisen helppo, mutta ainahan sitä jotain kysyttävää tai palautetta tulee, Torkkola toteaa.

– Uskon, että Hausvise on paras isännöinnin työkalu.

Kiinnostaako Hausvise?

Kiinnostuitko Hausvise isännöintijärjestelmästä? Ota yhteyttä myyjiimme ja pyydä maksuton esittely, niin tutkitaan yhdessä miten Hausvise voisi tehostaa sinun liiketoimintaasi!

Varaa esittely