Taloushallinto

Kiinteistöalalle suunnitellut taloushallinnon toiminnot

Hausvisen taloushallinto on tehokas kokonaisuus, joka sisältää kaikki isännöinti- ja kiinteistöalalla tarvittavat taloushallinnon toiminnot.

Hausvisessa toiminnot on suunniteltu juuri isännöintitoimiston näkökulmasta. Esimerkiksi vastikerahoituslaskelma hoidetaan järjestelmässä automaattisesti ja saat sen käyttöösi muutamalla klikkauksella. Järjestelmä huomioi myös mm. kiinteistöpuolen erilaiset raportointiin ja arvonlisäveron laskentaan liittyvät vaatimukset sekä automatisoi taloushallinnon toistuvat työvaiheet ja dokumentoi raportit reaaliaikaisesti. Hausvisen avulla hoidat myös osakeyhtiön liikekirjanpidon.

Taloushallinto
Hausvise taloushallinto

Automatisoi rutiinit ja vapauta työaikaa tärkeämpiin tehtäviin

Hausvisen Taloushallinto mahdollistaa esimerkiksi seuraavien tehtävien automatisoinnin:

  • Koko maksatusprosessin automatisointi: ostolaskujen kierrätys, käsittely ja hyväksytys automaattisesti
  • Laskujen syöttö, tiliotteiden hakeminen ja tiliöinti
  • Ostoreskontra ja maksatus
  • Pankkiyhteys ja saldotietojen nouto
  • Kirjanpidon aineistojen muodostus
  • Ohjaava tilinpäätös
  • Raportointi

Budjetointi

Järjestelmässä myös budjetoinnin hoitaminen on helppoa erillisen budjetointi-osion avulla. Budjetoinnissa luodut tiedot voidaan siirtää automaattisesti myös kirjanpitoon.

Ohjaava tilinpäätös

Hausvisessa tilinpäätösasiakirjojen muodostaminen on helppoa ohjaavan rakenteen ansiosta. Järjestelmä ohjeistaa käyttäjää vaiheittain tilinpäätöksen teossa ja tilikauden päättämiseen tarvittavat tiedot voidaan noutaa automaattisesti järjestelmästä.

Hankerahoitus ja lainanhallinta

Hausvisen taloushallinnon kautta löydät työkalut myös taloyhtiön lainojen ja hankerahoituksen hallintaan. Osioiden avulla hoidat taloyhtiön lainojen ja osakkaiden velkaosuuksien hallinnoinnin tehokkaasti.
isännöinti ohjelmisto

Tee talouden hoitamisesta vaivatonta

Hausvisen henkilökohtainen työpöytänäkymä kokoaa näkyville kaikki huomiota vaativat asiat. Näin käyttäjä näkee välittömästi, mitkä tehtävät vaativat reagointia tai asiantuntijan huomiota.

Järjestelmän kattavan raportointi-osion kautta käyttäjä voi lakisääteisten raporttien lisäksi luoda myös omia raportteja yrityksen tarpeen mukaan. Raportteja on mahdollista jakaa myös taloyhtiön asukassivuille.

Hausvisen avulla hoidat myös myyntilaskutuksen sekä ALV- ja veroilmoitusten lähettämisen liitteineen.

Hausvisen taloushallinto

  • tehostaa toimintaanne ja varmistaa taloushallintonne toimivuuden
  • automatisoi toistuvat taloushallinnon rutiinit ja vapauttaa aikaa asiantuntijuutta vaativiin työtehtäviin
  • mahdollistaa koko taloushallinnon hoitamisen yhdellä järjestelmällä
  • skaalautuu isoille ja pienille yrityksille
  • tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden hoitaa entistä enemmän kohteita.
Taloushallinto

Kysy lisää!

Haluatko kuulla lisää Hausvisesta? Ota meihin yhteyttä ja katsotaan yhdessä, miten järjestelmä voi palvella juuri sinun yritystäsi.
Ota yhteyttä!