Hausvisen taloushallinto on tehokas kokonaisuus, joka sisältää kaikki isännöinti- ja kiinteistöalalla tarvittavat taloushallinnon toiminnot.
Hausvisessa toiminnot on suunniteltu juuri isännöintitoimiston näkökulmasta. Esimerkiksi vastikerahoituslaskelma hoidetaan järjestelmässä automaattisesti ja saat sen käyttöösi muutamalla klikkauksella. Järjestelmä huomioi myös mm. kiinteistöpuolen erilaiset raportointiin ja arvonlisäveron laskentaan liittyvät vaatimukset sekä automatisoi taloushallinnon toistuvat työvaiheet ja dokumentoi raportit reaaliaikaisesti. Hausvisen avulla hoidat myös osakeyhtiön liikekirjanpidon.
Hausvisen Taloushallinto mahdollistaa esimerkiksi seuraavien tehtävien automatisoinnin:
Hausvisen henkilökohtainen työpöytänäkymä kokoaa näkyville kaikki huomiota vaativat asiat. Näin käyttäjä näkee välittömästi, mitkä tehtävät vaativat reagointia tai asiantuntijan huomiota.
Järjestelmän kattavan raportointi-osion kautta käyttäjä voi lakisääteisten raporttien lisäksi luoda myös omia raportteja yrityksen tarpeen mukaan. Raportteja on mahdollista jakaa myös taloyhtiön asukassivuille.
Hausvisen avulla hoidat myös myyntilaskutuksen sekä ALV- ja veroilmoitusten lähettämisen liitteineen.