Skip to content

Isännöinti Kuvaja Oy

Isännöinti Kuvaja Oy

”Hausvise mahdollistaa palvelujen monipuolisen tarjoamisen asiakkaan ehdoilla.”

Hämeenlinnassa toimivan Isännöinti Kuvajan tärkeimpiin arvoihin kuuluvat laadukas ja asiakaslähtöinen palvelu.

Samaan aikaan kun isännöinnin työtavat ovat olleet jo pitkään murroksessa, on sähköisten palveluiden tarve noussut selkeästi esille myös asiakkaiden toiveissa. Perinteisen paperisen viestinnän rinnalle on toivottu monipuolisempia tapoja asioida omaan asumiseen liittyvissä asioissa.

Vastatakseen yhä paremmin näihin odotuksiin, päätti yritys ottaa käyttöön Hausvise-isännöintiohjelman.

Visma Siriuksen kehittämä Hausvise yhdistää taloushallinnon, kiinteistönhallinnan ja asukaspalvelut yhteen helppokäyttöiseen pakettiin. Nykyaikaisen ohjelmiston ansiosta arjen rutiinit automatisoituvat ja isännöitsijä pystyy keskittämään työaikansa yhä paremmin olennaisiin asioihin, kuten asiakkaiden palvelemiseen, kiinteistöjohtamiseen ja tulevaisuuden suunnittelutyöhön.

– Hausvise mahdollistaa palvelujen monipuolisen tarjoamisen asiakkaan ehdoilla. Ohjelman ansiosta pystymme keskittymään paremmin laadukkaan ja asiakaslähtöisen palvelun tarjoamiseen, kertoo Isännöinti Kuvajan toimitusjohtaja Seppo Kuvaja.

Kuvajan mukaan yrityksen kartoittaessa sopivaa isännöintiohjelmaa erottui Hausvise kilpailijoistaan olemalla selvästi uuden ajan tuote. Hausvisen avulla palvelua pystytään tarjoamaan sähköisissä kanavissa ajasta ja paikasta riippumatta, unohtamatta kuitenkaan niitä asiakkaita, jotka eivät vielä ole siirtyneet digitaaliseen maailmaan.

Myös yhteistyö Visma Siriuksen kanssa on Kuvajan mukaan sujunut saumattomasti.

– Yhteistyö Visma Siriuksen kanssa on helppoa ja vakuuttavaa. He ymmärtävät asiakasta hyvin. Mielestämme valitsimme parhaan mahdollisen kumppanin, hän kehuu.