Siirry sisältöön
Hausvise julkaisut

Julkaisut

Hyppää mukaan Hausvisen matkaan ja tutustu järjestelmän päivityksiin ja uusiin ominaisuuksiin!

Uusimmat julkaisut ja webinaarit

Järjestämme jokaisesta Hausvise-julkaisusta maksuttoman esittelywebinaarin julkaisua edeltävänä päivänä. Ilmoittaudu mukaan ja tule kuulemaan miten Hausvisea kehitetään tässä päivityksessä.

Katseet taivaalle — Hausvise suuntaa kohti tähtiä!

 

Tämän vuoden järjestelmäpäivitykset tuovat parannuksia mm. isännöitsijän arkeen ja tilinpäätökseen.

Vuonna 2025 Hausvise saa viisi uutta päivitystä, jotka tuovat uusia ominaisuuksia ja parantavat järjestelmän käyttäjäystävällisyyttä.

Yhdistämme jälleen isännöinnin, kiinteistöhallinnan ja ohjelmistoalan tuoreimman osaamisen kuljettaen asiakkaitamme kohti entistä tehokkaampia työrutiineja. Tänä vuonna tuomme asiakkaillemme käyttöön monia uusia päivityksiä ja odotettuja ominaisuuksia, jotka parantavat Hausvise-isännöintijärjestelmän toimivuutta ja käyttäjäystävällisyyttä.

Kehitämme järjestelmäämme isännöinnin vuosikellon mukaan, asiakkaitamme kuunnellen ja tietoturvaa unohtamatta. Niin kutsutussa Käräjät-mallissa ohjelmistokehitystä tehdään kahdeksan viikon sykleissä. Aina ennen seuraavan syklin alkua kehitystiimimme kokoontuu “käräjille”, joissa päätetään seuraavassa syklissä kehitettävät ideat asiakkaiden toiveet ja ajankohtaiset aiheet huomioiden. Uudet tai muuttuneet toiminnallisuudet esitellään julkaisuwebinaareissa.

Julkaisemme vuoden 2025 aikana viisi eri päivitystä, jotka tuovat uusia ominaisuuksia ja parannuksia Hausvise-isännöintijärjestelmään. Julkaisut sekä pääteemat ovat seuraavat:

 

Antares 19.2.

  • Perintäpalvelut
  • Mobiilisovellus

Capella 16.4.

  • Vastikereskontra
  • Palkanmaksu

Vega 11.6.

  • Isännöinnin arki
  • HTJ2

Deneb 17.9.

  • Budjetointi
  • Myyntireskontra

Sirius 12.11.

  • Tilinpäätös
  • Pankkiliittymä

 

Liity mukaan Hausvisen avaruusmatkalle. Seuraa julkaisujamme tällä sivulla, niin olet ajan tasalla siitä, miten Hausvise-isännöintijärjestelmä tukee asiakkaidemme onnistumista ja luo lisäarvoa niin päivittäiseen työhön kuin pitkäaikaisiin tavoitteisiinkin. Pysy mukana jokaisella välilaskeutumisella aina Siriukseen saakka!

Miten Hausvisea kehitetään?

Jotta näin monen käyttäjän tietojärjestelmän kehitystyössä on mahdollista onnistua, tulee asiakaskokemus nostaa sen johtotähdeksi. Mutta miten asiakkaiden ääni saadaan kuuluville kehitystyön eri vaiheissa? Lue Hausvisen blogista miten järjestelmää kehitetään: