Skip to content

Tarjoa taloyhtiöille modernit asukassivut

Hausvise-isännöintijärjestelmä mahdollistaa uudenlaiset digitaaliset asukaspalvelut taloyhtiölle ja sen asukkaille.
Varaa maksuton esittely

 

Hausvisen asukassivut mahdollistavat tiedon jakamisen ja sähköisen asioinnin taloyhtiön ja isännöinnin välillä sujuvasti ja läpinäkyvästi. Asukassivujen avulla taloyhtiön asukkaat voivat hoitaa asuntoonsa ja asumiseensa liittyviä asioita silloin kuin heille parhaiten sopii niin tietokoneella kuin mobiilistikin. Tiedonhaku, viestintä ja asiointi onnistuu asukkaalle muutaman klikkauksen avulla.

Varaa esittely

Nykyaikaista asumista

Modernit asukassivut

Hausvise avaa henkilökohtaisen näkymän jokaiselle asukkaalle ja osakkaalle taloyhtiöön, sekä omaan asumiseen liittyvien tietojen tarkasteluun. Asukassivuja voidaan muokata taloyhtiökohtaisesti jolloin kontrolli tarjotuista palveluista on isännöintitoimistolla.

Man talking on phone

Tehokasta asukaspalvelua

Hausvisen muut toiminnot linkittyvät saumattomasti asukassivuihin joka varmistaa, että kaikki tieto pysyy aina ajan tasalla ilman manuaalista ylläpitoa. 

Taloyhtiön tiedon keskus

Asukkaat

Asukkaat voivat tarkastella huoneistoa ja omaa taloutta koskevat asiat, tehdä huoltopyynnöt, sekä asioida isännöintitoimiston kanssa. Tieto kulkee asukassivuille suoraan isännöintijärjestelmästä.

Osakkaat

Osakkaat voivat tehdä omassa näkymässään esimerkiksi muutostyöilmoituksia sekä tarkastella omia vastikelaskujaan ja suorituksiaan.

Hallitus & taloyhtiö

Hallituksen jäsenet näkevät palvelussa lisäksi taloyhtiön laskut, tilitiedot, huoltohistorian, hallituksen kokousten pöytäkirjat ja muut dokumentit mahdollistaen läpinäkyvämmän ja luotettavan suhteen isännöinnin ja taloyhtiön välille.

Ratkaisut asukkaiden palveluihin

Asiakaspalvelu & Viestintä

Hausvise mahdollistaa nykypäivän taloyhtiöviestinnässä korostuvaa monikanavaista viestintää tai tiedottamista. Viestinnän eri kanavat hoituvat yhdellä samalla prosessilla, ja asukas voi itse päättää tälle parhaiten sopivan kanavan. Asiakaspalvelua varten Hausvisesta löytyvät toiminnot niin perinteiseen asiakaspalveluun, kuin erilaisia itsepalvelukanaviakin, joiden avulla turhia yhteydenottoja saadaan vähennettyä.

Hallituksen työkalut

Hallituksen jäsenille on mahdollista tuoda asukassivuille omien tietojen lisäksi taloyhtiötä koskevia tietoja, kuten taloyhtiön laskut, tilitiedot, huoltohistorian, hallituksen kokousten pöytäkirjat ja muut dokumentit. Kaikki tärkeät asiakirjat, kuten taloyhtiön yhtiökokouksen pöytäkirjat ja esityslistat tallentuvat Hausvisen tiedostopankkiin, jolloin ne pysyvät aina tallessa, ja helposti saatavilla hallituksen jäsenille.

Muutostyöt & Huolto

Taloyhtiön osapuolet voivat tehdä asukassivuilla muutostyöilmoituksia ja huoltopyyntöjä, josta ne nousevat isännöintitoimiston työpöydälle huomiota vaativina tehtävinä. Tehtävien käsittely jatkuu kätevästi samassa järjestelmässä, jonka etenemisestä on helppo viestiä asianomaiselle, ja kaikki dokumentoituu järjestelmään automaattisesti prosessin ohella. 

Varauskalenterit

Tarjoa taloyhtiöille modernit varauskalenterit eri tilanteisiin. Saunavuorot, autopaikat ja muut varaukset ovat asukkaiden käden ulottuvilla itsepalveluna, jolloin voit keskittyä kalenterien hallinnointiin ja varausten laskuttamiseen, yksittäisten varausten ylläpitämisen sijaan. Voit luoda lisää kalentereita taloyhtiöiden eri tarpeisiin, jolloin voit sanoa hyvästit fyysisille varauslapuille tai manuaalisesti ylläpidettäville taulukoille. 

Lataa isännöintijärjestelmän ostajan opas!

Oletko harkinnut järjestelmän vaihtamista tai sellaisen hankkimista? Lataa Isännöintijärjestelmän ostajan opas, jossa avaamme kaikki asiat jotka järjestelmän vaihdossa kannattaa huomioida.
Lataa opas