Siirry sisältöön

Kaikki isännöintiin yhdessä järjestelmässä

Hausvise-isännöintijärjestelmä toimii tiedon keskuksena, jossa hallinnoit kohteiden ja niiden osapuolten tietoja, sekä hoidat isännöinnin päivittäisiä ja kausittaisia tehtäviä.
Varaa maksuton esittely

Moderni isännöintijärjestelmä automatisoi isännöinnin perustoimintoja ja luo mahdollisuuden uudenlaisten palveluiden tuottamiseen taloyhtiöille. Hausvise poistaa useaan kertaan tehtävän työn, sillä samaa dataa hyödynnetään monessa paikassa.

Lue lisää

Nosta isännöinnin rimaa kanssamme

valitsemalla kokonaisvaltainen ja helppokäyttöinen isännöintijärjestelmä Hausvise.

Isännöinnin työpöytä

Isännöinnin työpöydältä löydät kaikki ajankohtaiset asiat, huomiot ja tehtävät.

Lue lisää

Kohteiden hallinnointi

Hallinnoi ja tarkastele kohteita sekä sen sidoksia kuten asukkaita ja osakkaita.

Lue lisää

Hausvise tuo isännöinnin tähän päivään

Keskity sinulle olennaiseen

Hausvisessa käyttäjälle liitetään tietyt kohteet, jolloin voit keskittyä juuri omiin kohteisiisi ja niiden tilanteisiin. Käyttäjille asetettavien roolien ansiosta näet vain sinulle oleelliset tiedot.

Nopea tiedonhaku

Tehokkailla hakutoiminnoilla ja toisiinsa linkitettävien tietojen avulla Hausvisessa tärkeän ja olellisen informaation löytäminen on helppoa ja nopeaa.

Tehosta prosesseja

Voit tehostaa prosesseja entisestään täydentämällä kokonaisuutta Hausvisen kumppanien palveluiden, sekä haluamiesi kolmansien osapuolien kanssa Hausvise API-rajapinnan avulla.

Kohteiden hallinnointi

Hausvisen avulla hallinnoit isännöimiesi taloyhtiöiden tietoja tehokkaasti, sillä kohteen alta löytyvät asukkaat, osakkaat ja muut sidosryhmät, joista on helppo porautua tarkemmin osapuolen tietoihin. Koska samaa dataa hyödynnetään monessa paikassa, ei sitä tarvitse syöttää useaan eri paikkaan. Järjestelmän tiedon selkeä rakenne helpottaa taloyhtiön sekä henkilön osapuoliin liittyvää tiedonhakua, viestintää ja käsittelyä, joten esimerkiksi asiakaspalvelutilanteissa pääset heti kiinni, mistä on kyse ja pääset käsiksi tarvittaviin tietoihin.

Hausvisessa on myös kattavat rajapinnat HTJ -tiedon hyödyntämiseen ja Huoneistotietojärjestelmä on linkitetty saumattomasti osaksi Hausvisen käyttökokemusta.

Toiminnanohjaus

Järjestelmä toimii isännöitsijän virtuaalisena työpöytänä joka pitää käyttäjän aina ajan tasalla huomiota vaativista asioista. Sen sijaan, että dokumentit ja tiedot olisivat ripoteltuina useissa eri järjestelmissä, ohjelmistoissa ja arkistoissa, on tieto löydettävissä aina yhdestä paikasta. Hausvisen avulla isännöintitoimisto voi rytmittää ja ohjata toimintaansa kohteiden tarpeet ja aikataulut huomioiden.

Vastikereskontra

Hausvisessa hallinnoit helposti kohteidesi kuukausi- sekä erillislaskutusta ja seuraat helposti reskontran kokonaistilannetta. Vastikereskontra siirtää tietoa saumattomasti järjestelmän muihin osioihin ja sisältää lisäksi automaatioita, jotka tehostavat laskutusta esimerkiksi automatisoimalla kohdennuksia. Vastikereskontran asetuksia voidaan myös säätää kohdekohtaisesti, jolloin olet valmis vastaamaan taloyhtiöiden yksilöllisiin tarpeisiin.

Hankkeet ja lainahallinta

Hausvisella suunnittelet, luot ja hallinnoit taloyhtiön hankkeet ja lainahallinnan helposti ja kattavasti huomioiden taloyhtiöiden erilaiset käytännöt.  Ajantasaiset tiedot lainan tapahtumista saadaan päivittymään tiliotteilta, jolloin voit keskittyä hankkeiden seurantaan tiedon manuaalisen ylläpidon sijaan. Tiedot hankkeista ja huoneistojen velkaosuuksista siirretään automaattisesti vaadittuihin paikkoihin, esimerkiksi isännöitsijäntodistukselle.

Kiinnostuitko?

Varaa maksuton esittely