Valitse nykyaikaisin ratkaisu – kokonaisvaltainen ja helppokäyttöinen isännöintijärjestelmä Hausvise.
Hausvise mahdollistaa isännöintitoimiston arjen toimien hoitamisen yhden helppokäyttöisen järjestelmän kautta. Moderni isännöintijärjestelmä automatisoi isännöinnin perustoimintoja ja luo mahdollisuuden uudenlaisten palveluiden tuottamiseen taloyhtiöille. Hausvise poistaa kahteen kertaan tehtävän työn, sillä samaa dataa hyödynnetään monessa paikassa.
Miksi valita Hausvise:
Hausvisen kaikissa ominaisuuksissa on huomioitu erityisesti isännöintialan tarpeet. Esimerkiksi Hausvisen talousosio on suunniteltu huomioiden isännöinnin toimialan erityispiirteet, mikä näkyy mm. ostolaskujen käsittelyn sekä budjetoinnin toiminnoissa.
Mitä eri asioita uuden järjestelmän valinnassa kannattaa huomioida?
Järjestelmä toimii isännöitsijän virtuaalisena työpöytänä yhdistäen taloushallinnon aina budjetoinnista raportointeihin, dokumentinhallinnan sekä taloyhtiön asukasviestinnän ratkaisut. Sen sijaan, että dokumentit ja tieto olisivat ripoteltuina useissa eri järjestelmissä, ohjelmistoissa ja arkistoissa, on tieto löydettävissä aina yhdestä paikasta ja helposti jaettavissa taloyhtiön eri osapuolille.
Käyttäjäkohtainen työpöytänäkymä pitää käyttäjän aina ajan tasalla huomiota vaativista asioista.
Hausvise mahdollistaa viestinnän kohdentamisen juuri oikealle kohderyhmälle yksittäisistä henkilöistä erilaisiin ryhmiin. Järjestelmän avulla esimerkiksi taloyhtiön saunatiloja koskeva viesti voidaan kohdistaa suoraan saunavuoroja varanneille henkilöille. Kohdennetun viestinnän avulla halutut osapuolet tavoitetaan tehokkaasti ilman ylimääräistä työtä.
Hausvisessa myös taloushallinnon toiminnot on suunniteltu juuri isännöintitoimiston näkökulmasta. Hausvise virtaviivaistaa taloushallinnon työtä ja ammattilainen pääsee keskittymään ammattilaisen asioihin. Järjestelmä sisältää mm. isännöintitoimialalle suunniteltuja massatoimintoja, jotka huomioivat taloyhtiömaailman erityispiirteet.
Hausvisessa on huomioitu aikaa vievien prosessien ja toimintojen automatisointi, kuten ostolaskujen käsittely, ostoreskontra ja maksatus, pankkitoiminnot, tiliotteiden ja viitesuoritusten käsittely, saldotietojen nouto ja ohjaava tilinpäätös.
Kirjanpitäjän työpöytänäkymässä on aina ajantasainen tieto huomiota vaativista asioista.
Hausvisen käyttöönotto käy sujuvasti. Apunasi on käyttöönottotiimi sekä hyvät materiaalit video- ja tekstimuodossa. Järjestämme asiakkaillemme koulutuksia ja webinaareja sekä järjestelmän käyttöönottovaiheessa että myös myöhemmin järjestelmän uusista ominaisuuksista.
Asiantunteva asiakastukemme palvelee isännöintitoimistoa järjestelmän käyttöön liittyvissä asioissa ja olemme asiakkaan tukena myös käyttöönoton jälkeen.